00:00
00:00
View Profile LittleLuckyLink
Nightmares, dreams, and everything between.

25, Male

Lighthouse Keeper

Fort Collins, Colorado

Joined on 4/29/07

Level:
44
Exp Points:
21,004 / 21,490
Exp Rank:
672
Vote Power:
8.50 votes
Rank:
Colonel
Global Rank:
444
Blams:
1,736
Saves:
17,504
B/P Bonus:
42%
Whistle:
Gold
Trophies:
13
Medals:
1,048
Gear:
6

LittleLuckyLink's News

Posted by LittleLuckyLink - August 5th, 2008


10,000 frames in two months of Dawn
Watch me have to split it in two fucking parts.
But, I would not want to do that, I'll probably end up movieclipping half of the movie.
WHERE IS THAT MADNESS DAY PRELOADER GNARR GNARR
Also
Kill Arena 3?
Any one remember that?
It is like, done....
No really, it is like
DONE. I mean done as in, if I work on it, it will be out in a few days or some shit.
Seriously, I have a new animation comming out! YAYY
SET THIS SHIT TO LOW QUALITY OK?


Posted by LittleLuckyLink - July 26th, 2008


I found my very first madness movie.
http://spamtheweb.com/ul/upload/260708 /63862_freddymadness1.php
Shit guys, that was so long ago, I probably would have it up on newgrounds, but even back then I figured that it was too shitty for the human eye.
So here it is now, from a full three years ago.


Posted by LittleLuckyLink - July 20th, 2008



Posted by LittleLuckyLink - July 6th, 2008


This time I went to the Shedd Aquarium, Taste of Chicago, Sears Tower, the planetarium, and the Navy Pier. We also crossed the border to Indiana and smuggled 200$ worth of fireworks! (Well, the fireworks shop had a buy one get one free deal so it was actually 100$.) But it was pretty kick ass.
Back to work then I suppose..
AND WHAT THE FUCK??
View users with you on their Favorite Artists list! (101)


Posted by LittleLuckyLink - June 18th, 2008


I am deciding that I might finish Onset, Dawn of the Madness is gonna be completely re-made with an intro featuring the Gorillaz song "M1A1" Seems perfect fitting. Now, I am gonna start making more original cartoons too, more with stories and what not. I do agree and am aware that I have this front page posting, and two trophies from some over rated cartoons.. Well, I guess that should have been in the "How 2 succeed on NG" Make a madness movie.. Which brings me to Inaguration. I honestly have no idea how that went up so high, please vote it down, because it does not deserve that score.
But yeah don't blame me for having over rated movies, it isn't really my fault, well depends on how you look at it.
So yeah, I am back, and not gonna be such an ass head no more, Now, I have a tall glass of coke, some pizza, and a nice fresh Ocarina of Time sitting by my tv.
Good to be back.


Posted by LittleLuckyLink - May 21st, 2008


I'LL BE BACK.
stay tuned...


Posted by LittleLuckyLink - May 14th, 2008


I replaced the house, Delta drew me a new one, however, I just finished a background..
The city.
Click for larger image.

More Dawn


Posted by LittleLuckyLink - May 13th, 2008


lol.
And no, that isn't the tree from 35 Seconds of Rock, I made it myself.

Dawn of the Madness.


Posted by LittleLuckyLink - April 19th, 2008


Now what should I cramp into this fucking movie?

Kill Arena 3 has Joe Zombie in it.


Posted by LittleLuckyLink - March 27th, 2008


Just thought you ought to know.

Kill Arena 3 has Silent Hill in it.